1.fejezet

Hali bocsánat,hogy ilyen sokáig nemírtam csak közbejött egykét dolog. Ha minden igaz akkor mostanság fogok részeket irogatni és remélem tetszeni fognak az írásaim. Unaloműzésképpen teszem,úgyhogy legyetek velem elnézőek ;) Danke. Jó olvasást :) Ja és átváltok innentől kezdve E/1-es személybe, mert azt az emberek szívesebben olvassák és így talán jobban megértitek Eli lelkivilágát ami szerintem olvasásnál igencsak lényeges. :)


Úgy bámultam a legjobb barátnőmre mintha most látnám először. Lényegében így is van. Próbáltam feldolgozni, hogy az előbb még egy hatalmas tigris lopakodott be a szobába. Vagy csak a fejfájás okozta illúzió volt csupán? Megtébolyultam talán, vagy mi a fene folyik itt?
-Pat..azthiszem halucinálok.-a hangom remegett, mint egy kisegérnek. A testvérem teljes nyugodtsággal fogta meg a kezem,miközben az ágyon ült mellettem. Suzy időközben elfoglalta a fotelt.
-Nem halucinálsz. Ez az igazság. Mint már említettem mi mások vagyunk. Suzy egy alakváltó. Képes hatalmas tigrissé változni.-mindezt úgy mondta, hogy a szeme se rebbent, mintha ez egy tök hétköznapi dolog lenne.
-Öhm.oké..csak, hogy biztos lehessek benne. Suzy,megtennéd, hogy..?-nemtudtam hogyan folytassam a mondatot, reméltem érti mire gondolok. Úgytűnt értette, ugyanis felállt a fotelből és elkezdett.átváltozni. vagy mi. Oké ez brutál bizarr. Hirtelen elszíneződött a bőre, a szemem láttára kezdett el kibundásodni. Négykézlábra ereszkedett, az ujjaiból hatalmas karmok nőttek ki, a lába csontjai éles roppanással változtak át és végül ott állt előttem egy tigris.a barátnőm.a tigris barátnőm. De ő Suzy volt. Láttam a szemém. Kiváncsian fürkésztem ezt a fenséges testet, mert valahol gyönyörű volt. És valahol hátborzongató. Pat intett a fejével neki, mire ő kisétált.

-Oké, elmagyaráznád mi a fene folyik itt? Mi történt velem? Hol vagyok?- annyi kérdésem volt, hogy azt sem tudtam, melyiket tegyem fel először.
-A világ nem olyan mint amilyennek eddig hitted. Hosszas lesz elmagyarázni, de kezdjük az egyszerűbbekkel. Szóval egy faházban vagyunk, egy eldugott erdőben. Biztonságban. EZ a ház a szüleinké volt, mielőtt..- itt tartott egy kis szünetet, én pedig, megintcsak arra kényszerültem hogy tágranyílt szemekkel nézzek ki a fejemből, mint egy hülye. Nem tudtam, hogy anyáéknak volt egy ilyen házuk. Sosem mondták.-Szóval most itt vagyunk, és itt is maradunk addig míg túl nem esel..ezen. Nem lesz egyszerű, de végig itt leszek melletted.
-Én is..alakváltó vagyok?-furcsa volt kimondani ezeket a szavakat egymás után. Annyira abszurdnak tűnt.
-Nem, Eli. Te és én mások vagyunk...
-Igen ezt már említetted. Kétszer is. De mi a francot jelent ez?
Patrick komolyan nézett a szemembe kis szünetet tartva.
-Angyalok leszármazottjai vagyunk, Eli. Te is és én is.
Oké ez az év vicce. Nem tehetek róla, de elkapott a röhögőgörcs. Még hogy én angyal?? Na ne vicceljünk már emberek. Annyira nevettem, hogy a könnyem is kicsordult és csak akkor vettem észre, amikor megtöröltem az arcomat. Pat az ágy elé állt, velem szemben. Levette a pólóját, és hátat fordított. A lapockáiból két hatalmas fehér tollas szárny nőtt ki, aminek a széle úgy izzott akár a parázs. Ledöbbentem.Ez lesokkolt. Hirtelen megint éles fájdalom hasított a lapockámba, mintha a csontjaimat húznák kifelé. Levert a víz, ismét fázni kezdtem, majd égető forróság tört rám, mintha két erő küzdene bennem egymással. Attól féltem szétszakít.
-Eli!.-Pat kiáltása volt az utolsó amit még hallottam. Minden elsötétült. Az utolsó kép ami megjelent előttem egy férfi volt lángba borult testtel, amint ördögien vigyorog rám. Majd a mély zuhanás. Elvesztettem az eszméletemet.

Másnap reggel ébredtem, és már sokkal jobban voltam. A szoba üres volt, így felkeltem és kimentem a helységből. A lábaim remegtek egy kicsit, de egyébként teljesen jól voltam. Egy lépcső tetején találtam magam, ígyhát lementem, valami ínycsiklandó illatot követve. A konyhában a tűzhely előtt éppen Suzy sütögette a palacsintákat. Mennyei illata volt, és rá kellett ébrednem, hogy farkaséhes vagyok. Az asztalnál Pat ült. Amint meglátott hozzámfutott, és puszit nyomott a homlokomra, majd szorosan átölelt.
-A legrosszabbon, már túlvagy. Megtörtént a kiválasztás, később mindent megértesz, de most gyere enni. Su sütött palacsintát, tudjuk, hogy az a kedvenc reggelid.
-Hmmm, imádlak titeket, majd meghalok olyan éhes vagyok.
Ígyhát nekiálltam reggelizni, bennem megválaszolatlan kérdésekkel. Össze voltam zavarodva, és féltem, de tudtam, hogy ha ők ketten mellettem vannak, akkor semmi bajom nem eshet. Pat éppen az utolsó palát halászta el Suzy elöl amikor rámnézett és azt mondta.
-Ma elkezdjük a kiképzésedet, és sokmindenre választ is adok neked.
Erre felélénkültem, mert alig vártam, hogy többet megtudjak, magamról, Patről, a szüleinkről, mindenről. Hogy mi történik velem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Bevezetés

5. fejezet